Skip to main content

DAIKIN EUROPE GROUPIN EETTISET STANDARDIT

Daikinin eettiset standardit tuovat julki tärkeimmät arvot ja edustavat päätöksenteon puitteita. Jokaisen Daikin Europe Groupin jäsenen velvollisuutena on kunnioittaa korkeita eettisiä ja juridisia standardeja toiminnassaan sekä kirjaimen että hengen osalta riippumatta siitä, edellyttääkö laki tätä.

Nämä ovat Daikinin eettisten standardien 12 avainkohtaa:

  1. Lakien noudattamisen varmistaminen
  2. Loppukäyttäjien tulevia tarpeita vastaavien, turvallisten ja laadukkaiden tuotteiden ja palveluiden tarjoaminen
  3. Liiketoiminnassa noudatetaan reilun kilpailun periaatteita
  4. Hankinnat tehdään oikeudenmukaisesti ylläpitäen ystävälliset, mutta kuitenkin haastavat suhteet toimittajiin
  5. Kunnioitetaan aineettomia oikeuksia ja omistusoikeuden suojaamien tietojen luottamuksellisuutta
  6. Konsernia koskevat tiedot julkistetaan ajantasaisesti ja asianmukaisesti
  7. Yhtiö pyrkii mahdollisimman pieniin ympäristövaikutuksiin
  8. Varmistetaan toimintojen turvallisuus
  9. Ylläpidetään dynaamista työympäristöä, joka tukee koko henkilöstön ylpeyttä ja innokkuutta
  10. Suojellaan konsernin omaisuutta
  11. Harjoitetaan kohtuullisuutta lahjoissa ja viihdetilaisuuksissa
  12. Pysytään lujana laittomuuksia, epäsosiaalista ja epäeettistä käytöstä vastaan

Ilmoittaminen sääntöjen rikkomuksista Hotlinen kautta

Kiitos mielenkiinnostasi Daikin Europen eettisten standardien ja vaatimustenmukaisuuden ohjelmaan.

Olemme sitoutuneet tarjoamaan avoimen ja rehellisen ympäristön, jossa työntekijöillä ja kollegoilla on mahdollisuus ilmaista kysymyksensä, huolensa sekä mahdolliset rikkomukset toimintakäytäntöjemme suhteen.

Jos sinulla on tietoa (epäillystä) konsernin etiikan rikkomuksesta, voit lähettää siitä ilmoituksen (anonyymisti) Hotlinen avulla. Kumppaninamme on Navex Global, jolle voit tehdä ilmoituksen 24/7 verkossa tai puhelimella, haluamallasi kielellä.

Väärinkäytösten paljastamisen käytäntömme selvittää, miten käsittelemme ilmoitukset, luottamuksellisuuden sekä miten noudattaa tietosuojalakeja jne.

Kommenttisi ovat tärkeitä, ja vastaamme raportoituihin tapauksiin ilman viivästyksiä.

Corine Vyncke

Director and Chief Legal Officer

Daikin Europe N.V.

DENV käsittelee kaikki yllä mainittuun Hotlineen ilmoitetut tiedot, mukaan lukien mahdolliset henkilötiedot, kunnioittaen tarkasti yksityisyyden suojaa luonnollisten henkilöiden osalta EU-asetuksen 2016/679 ja mahdollisten myöhempien muutosten mukaisesti. DENV rajoittaa henkilötietojen käsittelyn ja tallennuksen tarvittavaan määrään, pitää tiedot luottamuksellisina ja sitoutuu tuhoamaan / tekemään nimettömäksi henkilötiedot sen jälkeen kun käsittelyä ei enää tarvita.

Lisätietoja

Tarvitsetko apua?

Lisätietoja

Tarvitsetko apua?

Lisätietoja

Tarvitsetko apua?

Tarvitsetko apua?