Skip to main content

Daikin Cloud Service – asuinkäyttöön

Daikin Cloud Service Residential on online-etävalvonta-alusta, jonka avulla LVI-ammattilaiset voivat valvoa, hienosäätää ja ohjata Daikinin asuinkäytön tuotteita niiden koko käyttöiän ajan.

Edut huoltokumppaneille

Asennusliikkeet voivat nyt etänä valvoa ja hallinnoida asiakkaan yksikön asetuksia useiden parametrien ja asetuspisteiden osalta sekä nopeasti diagnosoida ja ratkaista huoltoon liittyviä ongelmia.

  • Lisää asennuskapasiteettia: Etädiagnostiikka ja vianmääritys nopeuttavat prosessia ja johtavat nopeampiin ja tehokkaampiin päätelmiin, millä voidaan minimoida kohteessa käynnit ja lisätä asennuskapasiteettia. Nykyisin käytetään huomattava määrä aikaa käynneissä yksiköiden luona, joissa on virheelliset asetukset. Lisäksi DCS Residential -sovellusta voidaan käyttää myös viallisten yksiköiden ongelmien ratkaisemiseen.
  • Kustannussäästöt: Etävalvonta vähentää tarvetta kohteissa käynteihin ja parantaa onnistumismahdollisuutta ensimmäisellä korjauskerralla sekä säästää aikaa ja vähentää matkakustannuksia. Siten se parantaa asennusliikkeiden kustannustehokkuutta.
  • Parempaa asiakaspalvelua: Asennusliikkeet voivat tarjota nopeampaa ja parempaa asiakastukea järjestelmien etävalvonnan avulla. Ne voivat vastata nopeasti asiakkaiden kyselyihin, tarjota nopeita ratkaisuja sekä korkealaatuista palvelua.

Etuja käyttäjille

  • Lyhentynyt keskeytysaika: Ongelmien nopea tunnistaminen ja korjaaminen minimoi järjestelmän keskeytysajan.
  • Kustannussäästöt: Etävalvonta auttaa tunnistamaan ja korjaamaan ongelmat ilman tarvetta kohteessa käynnille. Tämä vähentää veloitettavia matka- ja huoltokustannuksia.
  • Mielenrauhaa: Asiakkaat saavat mielenrauhaa tietäessään, että heidän järjestelmiä etävalvotaan, ja he voivat luottaa siihen, että mahdolliset ongelmat ratkaistaan nopeasti, mikä parantaa yleistä kokemusta
DCS Residential -sivusto

Tuotteen ominaisuudet

  • Käyttäjän asetukset – Mahdollisuudella käyttää käyttäjän säätöjä asentajat voivat valvoa ja muuttaa asetuksia etäältä, kun ongelmia ilmenee asetusvirheiden vuoksi. Tämä poistaa kotikäyntien tarpeen. ​
  • Kenttä asetukset – Hallitsemalla laajan valikoiman kenttäasetuksia asentajat voivat myös hienosäätää kehittyneitä asetuksia, kuten takan huomioiminen, Daikinin Intelligent eye -tekniikan käyttö ja huoneen tavoitelämpötilan oikaiseminen kodin mukavuustason maksimoimiseksi.
  • Tietojen kerääminen ja analysointi – Hyödyntämällä 36 D-checkerin datapistettä sekä mahdollisuutta tarkastella kahden kuukauden historiatietoja asentajat voivat valvoa kotien yksiköiden kriittisiä tietoja etäältä. Uusi visualisointiominaisuus uuden graafisen näytön yhteydessä yksinkertaistaa trendianalyysiä ja mahdollistaa nopeamman ongelmien tunnistamisen. Tämän seurauksena ongelma voidaan monesti ratkaista etäältä. Kun kohteessa käynti tarvitaan, mahdollisuus tilata oikeat osat etukäteen lisää mahdollisuuksia korjaukseen jo ensimmäisellä käynnillä.

Mikä Stand By Me on?

Se on jälkimarkkinoinnin alusta, joka toimii digitaalisena lokikirjana asennetun konekannan tilan jäljittämiseksi ja antaa mahdollisuuden jälkimarkkinoiden myyntiin.

SBM:n avulla voit

  • Hallita takuutietoja
  • Tehdä etävalvontaa
  • Hallita huoltoja
  • Kirjata korjaustoimet
  • Tarkastella tilausten yleiskuvaa

Lisätietoja Stand By Me-sovelluksesta ja muista digitaalisista työkaluista saat Daikinin paikalliselta edustajalta, joka voi tarjota saatavilla olevia koulutuksia.

rekisteröidy
tutustu

Lisätietoja

Tarvitsetko apua?

Lisätietoja

Tarvitsetko apua?

Lisätietoja

Tarvitsetko apua?

Tarvitsetko apua?