Yritän lisätä yksikköjä käyttäjätiliini, mutta Daikin Residential Controller -sovellus ei löydä niitä. Miten toimin?

Tarkista, että mobiililaitteesi on kytketty samaan verkkoon kuin yksikkösi. Lisäksi on suositeltavaa rajoittaa verkkolaitteiden määrää mobiililaitteen ja yksikön välillä, koska tämä vaikeuttaa yksikön löytämistä.

7_1.jpg

sovellus käyttää mDNS (Bonjour/ZeroConf) -tekniikkaa yksikön havaitsemiseksi. Joskus harvoin Android-mobiililaitteet eivät löydä yksiköitä. Varmista, että Android-laitteessa on uusin käyttöjärjestelmän versio asennettuna, käynnistä laite uudelleen ja yritä uudelleen.

7_2.jpg
7_3.jpg

Mikäli tämä ei ratkaise ongelmaa, voit yrittää lisätä yksiköt syöttämällä verkon yhdyskäytävän IP-osoitteen sovellukseen manuaalisesti. Yritä tätä vasta sitten, jos automaattinen etsintä ei toimi.

Tee sovelluksessa seuraavat:

1) Siirry kohtaan Lisää laite

2) Valitse yleiskuvausvalikko oikeassa yläkulmassa

3) Syötä verkon yhdyskäytävän IP-osoite (löytyy esimerkiksi reitittimen DHCP-luettelosta)

4) Vahvista

Jos annoit oikean IP-osoitteen, sovelluksen pitäisi nyt löytää yksiköt.

7_4.png
7_6.png

Jos antamasi osoite ei tuota tuloksia, seuraava näyttö avautuu.

7_8.jpg

Jos näistä ei ole apua, varmista että reitittimesi ja mobiililaitteesi tukevat WebSocketin käyttöä.

Voit tarkistaa tämän siirtymällä selaimella osoitteeseen:

Jos testi epäonnistuu, tarkista mobiililaitteen/reitittimen valmistajalta, miten WebSocket-tuki otetaan käyttöön.

Jos WebSocket on tuettu, käynnistä yksikön verkon yhdyskäytävä, reititin ja mobiililaite uudelleen ja yritä uudelleen.