Skip to main content

Yritän lisätä yksikköjä käyttäjätiliini, mutta Daikin Residential Controller -sovellus ei löydä niitä. Miten toimin?

Tarkista, että mobiililaitteesi on kytketty samaan verkkoon kuin yksikkösi. Lisäksi on suositeltavaa rajoittaa verkkolaitteiden määrää mobiililaitteen ja yksikön välillä, koska tämä vaikeuttaa yksikön löytämistä.

sovellus käyttää mDNS (Bonjour/ZeroConf) -tekniikkaa yksikön havaitsemiseksi. Joskus harvoin Android-mobiililaitteet eivät löydä yksiköitä. Varmista, että Android-laitteessa on uusin käyttöjärjestelmän versio asennettuna, käynnistä laite uudelleen ja yritä uudelleen.

Mikäli tämä ei ratkaise ongelmaa, voit yrittää lisätä yksiköt syöttämällä verkon yhdyskäytävän IP-osoitteen sovellukseen manuaalisesti. Yritä tätä vasta sitten, jos automaattinen etsintä ei toimi.

Tee sovelluksessa seuraavat:

1) Siirry kohtaan Lisää laite

2) Valitse yleiskuvausvalikko oikeassa yläkulmassa

3) Syötä verkon yhdyskäytävän IP-osoite (löytyy esimerkiksi reitittimen DHCP-luettelosta)

4) Vahvista

Jos annoit oikean IP-osoitteen, sovelluksen pitäisi nyt löytää yksiköt.

Jos antamasi osoite ei tuota tuloksia, seuraava näyttö avautuu.

Jos näistä ei ole apua, varmista että reitittimesi ja mobiililaitteesi tukevat WebSocketin käyttöä.

Voit tarkistaa tämän siirtymällä selaimella osoitteeseen:

Jos testi epäonnistuu, tarkista mobiililaitteen/reitittimen valmistajalta, miten WebSocket-tuki otetaan käyttöön.

Jos WebSocket on tuettu, käynnistä yksikön verkon yhdyskäytävä, reititin ja mobiililaite uudelleen ja yritä uudelleen.

Lisätietoja

Tarvitsetko apua?

Lisätietoja

Tarvitsetko apua?

Lisätietoja

Tarvitsetko apua?

Tarvitsetko apua?