Joskus harvoin sovellus ei kykene rekisteröimään yksikköäsi ja lisäämään sitä käyttäjätiliisi. Tee tällöin seuraavat asiat:
a. Tarkista, että internet-yhteys toimii
b. Yritä uudelleen
c. Mikäli ongelma ei poistu, ota yhteys asennusliikkeeseen tai Daikinin huoltoon.



Kun yrität uudelleen lisätä yksikköä käyttäjätiliisi, sovellus voi antaa ilmoituksen siitä, että yksikkö on jo liitetty toiseen käyttäjätiliin. Ei tarvitse huolestua, tätä ei ole oikeasti tapahtunut pilvipalvelussa. Yksikön liitos täytyy kuitenkin ensin purkaa ennen kuin sen voi lisätä uudelleen.


Jos ensisijainen DNS-palvelin ei ole käytettävissä, verkon yhdyskäytävä ei saa yhteyttä pilveen/internetiin. Verkon yhdyskäytävä ei koskaan käytä toissijaista DNS-palvelinta.
Jos olet beta-käyttäjä tai mukana testauksessa, varmista, että verkon yhdyskäytävä ja sovellus käyttävät samaa pilviympäristöä.